Cum e sa fii raw in Ardeal via Raw Veggie Tg Mures

Un interviu cu Luana Karner, un om absolut minunat care ne-a onorat cu prezenta si inspiratia ei in ultima zi de vara.
sighisoara-080BIOfresh: Noi am descoperit starea de bine a veganismul in timpul postului. Ne era asa de bine ca n-am mai vrut sa schimbam. Si pentru ca noua ne era bine, am vrut sa impartasim asta cu toata lumea. Tu cum ai aflat de hrana vie si ce te-a indemnat sa vrei sa te dezvolti in directia asta?

Luana: Eu am aflat despre mâncarea raw de pe site-ul Ligiei Pop, prin vara anului trecut, dar atunci nu am făcut nicio schimbare în viața mea. În februarie 2013 am pregătit trufe raw pentru o ceainărie din Târgu Mureș și am participat la un atelier de preparat dulciuri sănătoase la Cluj, organizat de Valentina Savu. Acolo am simțit că doresc să mă implic în acest hobby și mi-a venit ideea blogului cu rețete. Am fost inspirată de Valentina și de toate participantele să prepar rețete sănătoase pentru oamenii din Târgu Mureș, pentru că aici nu există cafenele raw sau terase precum BIO Fresh. Am decis să merg în această direcție pentru că sunt uimită de cât de gustoase sunt dulciurile fără ou, unt, zahăr și frișcă, cât de sănătoase și sățioase sunt și doresc să împărtășesc această alternativă de dulciuri sănătoase cu toți cei interesați.

BIOfresh: La noi in bucatarie jazzul e nelipsit. Tie iti place sa gatesti in liniste sau te inspira muzica, filmele, emisiunile TV? Altfel spus, care e atmosfera din rawBucataria ta?

Luana: În bucătăria mea nu este niciodată liniște atunci când prepar mâncare: am nevoie de un mediu artistic pentru a putea creea deserturile pe care le vedeți pe blog. Prin rotație, în funcție de starea în care sunt, nu lipsesc niciodată: jazz-ul, Cafe del Mar, muzica clasică și de operă (iubesc opera!), filmele mele preferate care merg în fundal, în timp ce bucătăresc. Le știu deja pe de rost, e suficient să le ascult. La TV nu mă mai uit de peste 3 ani de zile.

BIOfresh: Stim cum e raw in Banat si acum am inceput sa vedem si cum e raw in Bucuresti dar ne-ar placea sa ne spui cum e in Ardeal. Daca ar fi sa-ti ceara cineva o reteta raw specific ardeleneasca, ce ai pregati?

 

Luana: Hmm… nu știu să fi făcut ceva cu specific ardelenesc. Îmi place să creez din interiorul meu sau să mă inspir de pe alte bloguri pe care le urmăresc, în special cele de afară. Aș putea să enumăr câteva dintre rețetele personale preferate:gemul raw de căpșuniînghețata raw cu nuci  și shaorma cu legume.

BIOfresh: Ai fost de curand la noi pe terasa, intr-un eveniment special atat pentru noi cat si pentru participanti. Spune-ne cum a fost pe scena si in afara ei?

Luana: Pe scenă am avut emoții mari, pentru că sunt o persoană mai introvertită, comunic foarte bine în scris și încă nu mă simt prea în largul meu când trebuie să vorbesc în fața oamenilor.Pe terasă m-am simțit foarte bine, mai ales datorită smooth jazz-ului pe care l-am iubit de la prima notă, dar și pentru preparatele pe care le-am degustat. Recomand bărcuțele cu ardei și sos de ardei roșu. Sunt delicioase! Mi-a plăcut foarte mult și cafeaua organică cu lapte de soia. Mi-ar fi plăcut să prind terasa cu umbrelele închise, pentru mai multă lumină. Vă mulțumesc pentru oportunitate! 🙂

Lasă un răspuns

